Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Wokół chip tuningu narosło sporo kontrowersji. Jedni uważają że to świetny sposób na poprawienie osiągów samochodu, inni zaś widza w tym zagrożenie stanu pojazdu i bezpieczeństwa jazdy. Oczywiście można mnożyć argumenty po każdej ze stron, ale na początek warto poznać fakty dotyczące tego rodzaju tuningu. Na czym polega chip tuning? Sama idea chip tuningu jest […]
Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Usuwanie DPF / FAP – usuwanie filtra cząstek stałych Wybierz markę samochodu: Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia Galeria Najczęściej […]
Peugeot jest jedną z najstarszych francuskich marek samochodowych, ponieważ powstała już w 1810 roku. Przez całe dekady obecności na rynku motoryzacyjnym Peugeot wykształcił sobie status klasyczności oraz solidnej firmy, która posiada produkty dostępne dla wszystkich miłośników motoryzacji. Peugeot wypuścił do sprzedaży mnóstwo serii samochodów osobowych oraz dostawczych, a także motocykli, skuterów oraz rowerów.
Peugeot słynie także z produkcji wielu ekskluzywnych modeli, z których korzysta wielu przedsiębiorców francuskich, a specjalną limuzynę Peugeota posiada nawet prezydent. W latach siedemdziesiątych Peugeot nabył 90% akcji Citroena, dzięki czemu powstał koncern PSA.
Samochody Peugeot występują w wielu wariantach, w tym również osobowy hatchback Peugeot 207, małolitrażowy Peugeot 208 czy osobowe Peugeot 301 oraz Peugeot 307, które posiadają wbudowany filtr cząsteczek stałych DPF. Jego obecność podyktowana jest chęcią ochrony środowiska naturalnego. Podczas wydzielana spalin na zewnątrz wydostaje się nadmiar sadzy i popiołu, które działają toksycznie. Jednak w wielu modelach Peugeota filtr nie może być prawidłowo eksploatowany. Takie pojazdy jak kompaktowy Peugeot 308, należące do klasy średniej Peugeot 406 i Peugeot 407 czy osobowy Peugeot 508 działające głównie na krótkich dystansach w mieście, mają problem ze zbyt częstym zapchaniem filtra, a co za tym idzie, nadmierną koniecznością kosztownej regeneracji.
Wymiana filtra DPF na nowy egzemplarz również nie przynosi trwałego, skutecznego efektu. Jedynym prawdziwym i definitywnym rozwiązaniem jest usuwanie filtra DPF Peugeot. Szybka, dokładna diagnoza komputerowa potrafi ustalić największe problemy wynikające z działania filtra. Demontaż odbywa się mechanicznie, a ewentualny problem ze sterownikiem pokładowym może być rozwiązany za pomocą specjalnego emulatora. Wydajność samochodu Peugeot po usunięciu filtra DPF jest znacznie lepsza, a obniżone zużycie paliwa oraz brak konieczności wymieniania filtra DPF pozwalają sporo zaoszczędzić.