Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Wokół chip tuningu narosło sporo kontrowersji. Jedni uważają że to świetny sposób na poprawienie osiągów samochodu, inni zaś widza w tym zagrożenie stanu pojazdu i bezpieczeństwa jazdy. Oczywiście można mnożyć argumenty po każdej ze stron, ale na początek warto poznać fakty dotyczące tego rodzaju tuningu. Na czym polega chip tuning? Sama idea chip tuningu jest […]
Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Usuwanie DPF / FAP – usuwanie filtra cząstek stałych Wybierz markę samochodu: Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia Galeria Najczęściej […]
Czeskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne Skoda Auto powstało w 1895 roku, z inicjatywy Emila Skody. Powstały wówczas zakłady zajmujące się przemysłem metalowym oraz zbrojeniowym. Pierwsze samochody Skoda skierowane zostały do produkcji w 1905 roku, a dwa lata później firma przerodziła się w spółkę akcyjną. Przez dekady Skoda produkowała samochody osobowe oraz ciężarówki i autobusy, a w roku 1991 na stałe zawiązała współpracę z Grupą Volkswagen. Obecnie Skoda posiada sporo zakładów produkcyjnych i z niedużego, europejskiego przedsiębiorstwa zdołała przerodzić się w rozpoznawalną i popularną markę samochodów osobowych.
W wielu samochodach miejskich marki Skoda, takich jak osobowa Skoda Fabia, kompaktowa Skoda Octavia czy należąca do segmentu B Skoda Rapid, na stałe zamontowany jest filtr cząsteczek stałych. Służy on do odfiltrowania nadmiaru nieczystości obecnych w spalinach wydalanych przez silnik. Dzięki temu nadmiar osadu, przede wszystkim w postaci sadzy oraz popiołu nie wydostaje się na zewnątrz w ilościach zagrażających środowisku naturalnemu. Jednak konieczność spełnienia określonych wymogów do prawidłowego działania filtra DPH, bardzo często jest niewykonalna dla kierowców. Jego nieprawidłowa eksploatacja prowadzi do zużycia, co wiąże się z konieczną rutyną renowacji kolejnych filtrów lub jeszcze bardziej kosztowną wymianą na nowy egzemplarz.
Usuwanie filtra DPF Skoda jest najskuteczniejszym i najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem wszystkich problemów związanych z jego ciągłą niedyspozycją. Pozbycie się filtra cząsteczek stałych niweluje również wszystkie objawy, które są przez niego spowodowane. Dzięki temu nie odnotowuje się już utraty mocy w pojazdach Skody takich jak kombivan Skoda Roomster, należąca do klasy średniej Skoda Superb czy crossover Skoda Yeti. Problemem przestaje być również nagłe przejście pojazdu w tryb awaryjny. Znikają także uciążliwe sygnalizacje kontrolek, a zużycie paliwa jest dużo niższe niż w przypadku egzemplarza z działającym filtrem DPH.