Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Wokół chip tuningu narosło sporo kontrowersji. Jedni uważają że to świetny sposób na poprawienie osiągów samochodu, inni zaś widza w tym zagrożenie stanu pojazdu i bezpieczeństwa jazdy. Oczywiście można mnożyć argumenty po każdej ze stron, ale na początek warto poznać fakty dotyczące tego rodzaju tuningu. Na czym polega chip tuning? Sama idea chip tuningu jest […]
Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Usuwanie DPF / FAP – usuwanie filtra cząstek stałych Wybierz markę samochodu: Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia Galeria Najczęściej […]
Hiszpańskie przedsiębiorstwo SEAT należy do branży motoryzacyjnej od 1950 roku. Jej obecnym prezesem jest Luca de Meo , a siedziba główna wybudowana w 2006 roku, znajduje się w Martorell, położonym niedaleko Barcelony. Marka spełnia się w produkcji samochodów osobowych, skierowanych przede wszystkim dla segmentu średniego. W latach osiemdziesiątych Volkswagen wykupił ponad połowę udziałów firmy SEAT, dzięki czemu przejął nad nią kontrolę. Ostatecznie, w 2002 roku, wraz z Audi oraz Lamborghini, SEAT stał się członkiem Grupy Volkswagen, powstałej w ramach koncern Volkswagen AG.
Część modeli SEAT wyposażonych w silnik diesel, posiada w swoim wyposażeniu filtr DPF, określany jako filtr cząsteczek stałych. Zanieczyszczenia spowodowane pracą silnika prowadzą do zatrucia środowiska naturalnego, dlatego filtr DPF ma za zadanie usunąć załogi sadzy oraz popiołu, które generują czarny dym. Jednak aby oczyszczanie spalin przebiegało w sposób należyty, konieczna jest odpowiednia eksploatacja samochodu, na którą wielu kierowców nie może sobie pozwolić. Dodatkowo do zniszczenia filtru DPF prowadzi wiele innych usterek, m. in. zużycie układu turbodoładowania oraz pierścieni tłokowych, które zapycha filtr cząsteczek stałych nadmiarem oleju silnikowego. SEAT, w modelach takich jak np. będący osobowym vanem Seat Alhambra, minivan Seat Altea, należący do klasy średniej Seat Exeo czy znany od wielu generacji Seat Ibiza, może wymusić usuwanie filtra stałego DPF SEAT.
Proces powodujący trwałe usuwanie filtra DPF Seat zaczyna się od odpowiedniej diagnostyki komputerowej. Analizowany jest stopień zużycia filtra DPH oraz ilości uszkodzeń, które mógł spowodować olej silnikowy. Jeżeli nie ma żadnych przeciwwskazań, demontaż filtra przebiega bardzo sprawnie, powinien jednak być wykonany przez profesjonalistę. Modyfikacja oprogramowania sterującego filtrem pozwala na bezproblemowe funkcjonowanie samochodu pozbawionego DPF. Zauważalna jest również poprawa osiągów oraz wydajności modeli takich jak np. kompaktowy Seat Leon czy osobowy Seat Toledo.