Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Wokół chip tuningu narosło sporo kontrowersji. Jedni uważają że to świetny sposób na poprawienie osiągów samochodu, inni zaś widza w tym zagrożenie stanu pojazdu i bezpieczeństwa jazdy. Oczywiście można mnożyć argumenty po każdej ze stron, ale na początek warto poznać fakty dotyczące tego rodzaju tuningu. Na czym polega chip tuning? Sama idea chip tuningu jest […]
Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia
Usuwanie DPF / FAP – usuwanie filtra cząstek stałych Wybierz markę samochodu: Cennik Usługa Cena USUWANIE FILTRA DPF/FAP od 699 zł CHIPTUNING od 999 zł WYŁĄCZANIE / ZAŚLEPIANIE EGR od 299 zł WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI od 499 zł WYŁĄCZENIE SONDY LAMBDA od 199 zł DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA od 49 zł POZOSTAŁE USŁUGI do uzgodnienia Galeria Najczęściej […]
Kiedy na rynek trafia nowy model samochodu, zadowoleni z poprzedniego auta klienci sprzedają starszy model, dokładają pieniądze i kupują auto o lepszych osiągach. Okazuje się, że istnieje tańszy sposób na zwiększenie osiągów starszych, ale wciąż dobrych aut. Nie trzeba się z nimi rozstawać.
Wystarczy zastosować chip tuning w samochodach marki Audi Q2. Polega on na zmienieniu parametrów sterownika silnika samochodu, tak by pomóc silnikowi osiągać większe obroty. Dzięki temu bez szkody dla niego i bez nadmiernego spalania paliw mamy auto szybsze, sprawniejsze, bardziej zrywne.
Chip tuning AQ2 możliwy jest w modelach posiadających takie silniki jak: 2.0 TDi 150 KM, 1.6 TDi 116 KM, 1.4 TDi 90 KM, 1.4 TFSi 150 KM. Samochód przyśpiesza wówczas ze 150 KM do 195, ze 116 do 140 KM i z 90 do 117 KM. Wartości te pozwalają na odczucie ogromnej zmiany w czasie kierowania pojazdem, co można odczuć już od razu po zmianie. Strojenie silnika następuje stopniowo, dlatego z czasem osiągi będą lepsze, ale nawet 10% zwiększenia obrotów jest już znaczące.